10 Nisan 2012 Salı

SUFFOCATION - HUMAN WASTE




Amerikalı Brutal Teknik Death Metal grubu Suffocation'un 1991 yılında yayınlanan ilk resmi kaydı olma özelliğini taşıyan bu EP, klasikler arasındaki yerini uzun süre önce aldı. Grup zaten benim favorilerimden birisi. Müzikleri her zaman benim için değerli. Bir ara müziği bıraktıklarında pek üzülmüştüm. Sonra arızaya sebep olan gitaristi gönderip tekrar toparlandılar. Böyle tipler her yerde var. Önemli olan aradan çıkartıp yola devam edebilmek. Dönüş albümleri Souls to Deny muhteşemdi. Neyse konuyu dağıtmayalım. 2000 ve 2005 yıllarında CD sürümü tekrar basılan Human Waste EP'sinin Picture Disc sürümüne bakıyoruz resimde. Orijinal 1991 baskı. Kaç adet olduğu tarafımdan bilinmiyor. Kapak resminin müziğin türü göz önünde bulundurulunca haliyle biraz şiddet içeriyor olması normal. EP'nin ismine de bak yalnız. Human Waste. Ne demiştik? Nadir bir oyuncak. Bir kez gördüm ve hemen kaptım. Sonra bir iki defa daha rastladım galiba. Zaman pek bir çabuk geçiyor yahu. :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder