28 Şubat 2011 Pazartesi

JON BON JOVI - BLAZE OF GLORY

1995 yılında Danimarka'ya yaptığım ziyaretimde, yanında misafir olduğum ailenin bireyleri nereleri görmek istediğimi sormuşlardı. Ben de dedim ki eğer plak satan mağaza varsa ilk orayı görmek isterim. Beni Kopenhag'da bir müzik mağazasına götürdüler. Mağazanın sahibi kasanın arkasında telefonla konuşuyordu. Konuşması bitince bize baktı, gülümsedi ve 'Jazz' dedi. O zaman anladım ki aradığım plaklar bu mağazada olamaz. Yine de listemi verdim. Adam grupların hiç birini tanımıyordu beklediğim üzere. Sonra beni başka bir yere götürdüler. Tam üç katlı dev bir plak mağazasıydı. Gözlerime inanamamıştım. Yüksek tavanlı mekanın her katında tavana kadar raflar plaklarla doluydu. Sarhoş oldum resmen. Elimdeki listeyi filan unuttum. Kayboldum rafların arasında. Saatler süren inceleme sonucu özenle seçtiğim plaklardan birisi de Jon Bon Jovi'nin 'Blaze of Glory'siydi. Türkiye'de sadece kaseti yayınlanmıştı bu albümün. Kapağı altın rengindeydi ve üzerinde sırtında gitarıyla Jon kardeşimizin resmi vardı. Plağı çok daha büyüleyici tabi gördüğünüz üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder