9 Nisan 2012 Pazartesi

KREATOR - ENDLESS PAIN

1984 yılında Almanya'da kurulan Thrash Metal grubu Kreator, bu yazıyı yazdığım 2012 yılı itibariyle tam 28 yaşında. 1985 yılında ilk albümleri 'Endless Pain' yayınlandığında ben daha ilkokul beşinci sınıfa gidiyordum. Adamlar o zaman müziğin hasını yapmışlar. Thrash Metal dersi vermişler. Albüm kapağına hiç girmiyorum. Resimde gördüğünüz üzere tam bir klasik. Logo kült. Daha ne diyeyim yahu. Elimdeki kopyayı 90'lı yılların sonlarında bir zamanda edindiğimi hatırlıyorum. Onu bulduğumda sanki o hafta yayınlanmış kadar temizdi. Benim koleksiyonuma dahil olduktan sonra yaşlanma hızı daha da yavaşladı haliyle. Bebek gibi bakılıyor. 28 yaşında ama gencecik bir albüm Endless Pain. Müziği hala taze. Araba dinlerken adamı feci heyecanlandırıyor. Ne? Hayır arabada pikap yok, 'Track CD' yaptım. :) Albümle ilgili bir ilginç not da, davulcu Ventor'un solist performansı sergiliyor olması. Kadim grubun 'Phantom Antichrist' ismini verdiği ve şahane bir kapak tasarımı olan yeni albümünü heyecanla beklediğimiz şu günlerde eskilere bir göz atıp heyecan tazelemekte fayda var. Bu plağı bulması şimdilerde iyice zorlaştı. Ben alırken vitrinde iki tane vardı. Bilsem ikisini de alırdım yahu. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder