11 Nisan 2012 Çarşamba

MUNICIPAL WASTE - MASSIVE AGGRESSIVE



Amerikalı Thrash Metal grubu Municipal Waste'in 4. albümü olan 2009 tarihli Massive Aggresive aynı zamanda grubun olgunluk dönemi olarak da değerlendirilebilir. Bir önceki albümleri olan 2007 tarihli The Art of Partying yayınlandığında, Miras Dergisi için röportaj yapmış, hatta albümü dergi kapağı yapmıştım. Kapak tasarımında demo kapağı tarzı bir çalışmaya giden grup, bu anlamda da köklerine olan bağına dikkat çekiyor. Albüm ilk yayınlandığında CD ve LP sürümleri vardı. LP sürümü bir çok renkte basılmıştı. Sanırım yeşil olanı kapak tasarımıyla olan uyumundan dolayı diğerlerine göre daha pahalıydı. Olmadı dedim bu iş. Picture Disc isteriz. Sanki isteğimi duymuş gibi kısa süre sonra Picture Disc sürümünü de piyasaya verdiler. Ben de hemen sipariş ettim. Kopya sayısı sanırım 1500 gibi bir şey olsa gerek. Tam bilgi elimde mevcut değil. Grubun şarkılarına konu olan nükleer savaş, savaş sonrası insanlığın durumu ve zombiler ile ilgili vaziyetler, her albümde olduğu gibi bu albümde de fazlasıyla mevcut. Baksanıza şu kapak resmine. Yeşil renkler o kadar fosforlu duruyor ki, plağın nükleer atıktan yapıldığını düşünüyorum bazen. Radyasyon had safhada. Eve de soktuk, bir şey olmasa bari. :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder