12 Nisan 2012 Perşembe

PROTECTOR - THE RETURN OF THRASH AND MADNESS

Vay be! Muhteşem bir geri dönüş EP'si. Türkiye'deki adıyla 45'lik. Martin Missy İsveç'de topladığı yeni ve genç kadrosuyla Protector'un tekrar küllerinden doğmasını sağladı. Bütün hayranlar heyecanla grubun konserlerini beklerken yeni kadro ilk EP'sini yayınladı. İsme gel yalnız. 'Thrash ve deliliğin geri dönüşü.' Budur Martin. Büyük adamsın. 2012 yılının beni en heyecanlandıran ürünü Protector'un 45'liği oldu. Siyah, Altın ve Beyaz - Kırmızı karışık renklerde basıldı plak. Tamamen oldschool. Yeni olduğunu bilmesem 1988 yılından kalma kayıtların toplaması sanabilirdim. Nasıl beceriyorlar bu ruhu korumayı şaşırıyorum vallahi. 1000 kopya basılan plağın 250 adedi kırmızı - beyaz, 250 adedi altın rengi ve 500 adedi ise siyah basılmış. Ben siyahı tercih ettim. Geriye kaldı 499. Kim bilir kimler kaptı diğerlerini. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder