20 Ocak 2012 Cuma

CANNABIS CORPSE - THE WEEDING



Bayılıyorum bu gruba. Cannibal Corpse'un müziğini referans alarak besteledikleri şarkılarıyla öylesine güzel ürünler veriyorlar ki, hepsini dinlemekten büyük keyif alıyorum. Daha önce Tube of the Resinated albümlerinin de plağını edinme fırsatım olmuştu. Onu çok sevmiştim. The Weeding'i de en az onun kadar sevdim. Bunda kapak resimlerinin de etkisi var şüphesiz. Sanatçı Andrei Bouzikov bu tarzda müzik yapan pek çok gruba kapak resmi çizmişti daha önce. Çalışmaları tam benim sevdiğim tarzda. 8 bit bilgisayar oyunlarının kapaklarına benziyor çizdikleri. Öyle eğlenceli ki anlatamam. Böyle güzel çalışmalar plak sürümü basılan albümlere çok yakışıyor.
Efendim gelelim tekrar müziğe. Bu bir albüm değil. Bir EP. Yani albüme göre daha az şarkı barındırıyor bünyesinde. Bu EP'de 4 şarkı var. İlk sürümü Plak ve CD olarak yapılmış. İkinci baskısı ise Pro Stoner Die Hard ismi verilen bir paket olarak yapılmış. Bu baskı, içinde poster, LP, çıkartma gibi güzellikler barındırıyormuş. Hayranlardan gelen talep bu şekilde de karşılanamayınca 3 ayrı renkte olmak üzere 1000 adet plağı daha basılmış EP'nin. Bu 1000 adet plağın 500 adedi turuncu, 200 adedi yeşil beyaz karışık renkli ve geriye kalan 300 adedi ise Green Splatter yani yeşil renk sıçrama efektli olarak basılmış. Ben bu 300 adet olandan buldum bir tane ve edinmeyi başardım. Fotoğrafını görür görmez hayran olmuştum zaten. Bir an bile tereddüt etmedim alırken. Bu adamların hem müziği hem de plakları çok eğlenceli. Her koleksiyoncunun raflarında görmek isteyeceğini tahmin ettiğim bir ürün The Weeding. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder