21 Ocak 2012 Cumartesi

MORBID ANGEL - COVENANT




İşte bir kadim albüm daha size. Morbid Angel ismi gibi hasta bir grup. O kadar çok grup dinledim, bunlarınki kadar algılaması zor bir müzik duymadım. Yine de plaklarından vazgeçemedim. 'Covenant', elemanların sevilen albümlerinden birisi. Kapak resmi de şahanenin şahanesi olunca al beni diye bağırıyor. Müzik bildiğiniz üzere Death Metal. Hem de türün yaratıcılarından bir eser. Sevdiğim gruplar açısından bereketli geçen 1993 yılının iyi eserlerinden birisi de bu. Yayınlandığı tarihten sonra defalarca yeni sürümü yapılan albümün ilk baskısına sahip olduğum için mutluyum zira bu günlerde bir eşini daha bulmak zor. İngiliz baskı olan plağın benden önceki sahibi gençlik hevesi almış ve biraz yaşı büyüyünce aslında o kadar da metal kafa olmadığına karar verip sahafa vermiş. İyi de etmiş. İçinden tükenmez kalemle yazılmış sözde şeytani yazılar filan çıktı. Tam bir özenti yani eski sahibi. Çok güldüm. Plağı da birazcık hırpalamış ama olsun ben ona iyi bakıyorum artık. Çoluk çocuğun elinde ne işi var bu eserin? Şimdi gerçek bir evi var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder