13 Ocak 2012 Cuma

GOREFEST - THE EINDHOVEN INSANITY


1992 tarihli efsane 'False' albümünün ardından çıktığı Dynamo Açık Hava Festivali sahnesinde on binlere çalan Hollandalı grubun The Eindhoven Insanity ismini verdiği konser kaydı, döneminin en güzel konser performanslarından birisini içinde barındırıyordu. Efendim bu konser kaydının plağının benim açımdan en önemli hatırası, hayatımda gördüğüm ilk şeffaf plak olmasıdır. Daha öncesinde, False albümünü sınırlı sayıda basılmış Picture Disc sürümünü edinmiştim. Konser plağını görünce çok heyecanlandım. Müzik mağazasının sahibi plağı kapağından itinayla çıkartıp bana gösterdiğinde artık o plağın kaderi ve yeni evi belli olmuştu. Kaptığım gibi heyecanla evin yolunu tutmuştum. Hemen False albümünün plağıyla yan yana dizip izledim ikisini beraber. Çok güzel görünüyorlardı. Ardından baba yadigarı yaşıtım olan 1974 model Philips marka pikaba koydum şeffaf plağı. Adamlar stüdyo kaydının aynısını çalıyorlardı. Performansları inanılmazdı. Bütün bunlar albümün yayınlandığı 1993 yılında oldu. Ben bu yazıyı yazarken 2012'de olduğumuza göre tam 19 yıl geçmiş. Vay be! 1993, yayınlanan albümler açısından çok iyi bir yıldı. Protector The Heritage'i yayınlamıştı her şeyden önce. Nasıl unutulur o yıl? Gorefest'e dönelim. Hollanda'dan çıkan en sert Death Metal gruplarının babası olan Gorefest'in konser plağı The Eindhoven Insanity artık bulunmuyor. Böylelikle kendileri en değerli ürünler arasına ismini çoktan yazdırmayı başarmış bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder