26 Ekim 2011 Çarşamba

PROTECTOR - KAIN AND ABEL

Bu albümün CD sürümü de mevcut arşivimde ancak konu Protector olunca, plağını da sipariş etmeden duramadım. İyi ki de öyle yapmışım. Postadan gelen paketi açtığımda beklediğimden çok daha iyi basılmış bir ürünle karşılaştım. Kaliteli kalın parlak karton kapaklı ve 'Gatefold' olarak tabir ettiğimiz kitap gibi açılan kapağa sahip, 180gr yüksek kalite vinyl'e basılmış gıcır gıcır bir koleksiyon ürünü çıktı 'Kain and Abel'. Efendim benim açımdan değerlendirildiğinde sürpriz olan bir şey daha var bu plakta. Kapağın içinde bir sürü grup fotoğrafının yanında grubun hayranlarının resimlerine de yer verilmiş. Bir de ne göreyim. Grubun lideri Martin Missy, bana 2004'de hediye ettiği Protector tişörtüyle çekilmiş fotoğrafımı da bastırmış resimlerin arasına. Hayatımda en sevdiğim grubun plağında kendi fotoğrafım var. Bundan öte bir gurur olabilir mi? Oturup uzun, uzun inceledim kapağı. Gözüm sürekli kendi resmime kaydı. Çok heyecan verici. Şimdi plağın değeri benim için farklı bir boyut kazandı. Tekrar ürünün kendisine dönecek olursak, az sayıda basılmış ve Protector'un 1987 ile 1988 yıllarında yaptığı kayıtlarla, 2000 yılında kaydettiği demo'yu içeren bu çift plaklı set tam bir koleksiyoncu ürünü. 2011 yılını referans alarak söylüyorum, tahminen bir sene sonra dere tepe düz gitseniz, hiç bir yerde bulamayacağınızı garanti edebilirim. 90'lı yıllarda Thrash Metal'in öldüğünü ilan edip haber yapan Metal Hammer dergisi, tarzın 2011 yılında geldiği noktada ne düşünüyor acaba çok merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder