8 Ekim 2011 Cumartesi

PROTECTOR - URM THE MAD

Eşim Pelin'le nişanlı olduğumuz zamanlar fıldır, fıldır gezerdik her yerde. Bir hafta sonu cumartesi günü Beyoğlu'nda beraber turlarken girdiğimiz müzik mağazasında elime takıldı bu plak. Koleksiyonumda olmasını çok istediğim parçalardan birisiydi 'Urm the Mad'. Heyecanımı belli etmemeye özen göstererek fiyatını sordum. Şimdi hatırlamıyorum ama yeni basılmış bir CD fiyatında olduğunu söyleyebilirim. Pelincim hediye aldı bana bu plağı. Eve varana kadar sürekli poşetten çıkartıp kapağını incelediğimi hatırlıyorum. 2003 yılının ortalarıydı sanırım. Çocuklar gibiydik. Ele ele gezer böyle şeylerle uğraşırdık. Basit şeylerle mutlu olurduk. Hala da öyleyiz gerçi. Protector ne kadim grupsun sen. Geçen yıllar eskitemiyor albüm kapaklarının verdiği heyecanı. Müzikleri hala walkman'imde dönüyor her daim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder