28 Ekim 2011 Cuma

ELVENKING - RED SILENT TIDES


İtalyan power metal grubu Elvenking üyeleri, fantastik kurgu ögelere eğildikleri ilk albümlerinin ardından, farklı şarkı sözleri yazmaya yöneldi ve bu durum müziklerine de yansıdı. 2010 yılında kaliteli üzümlerden üretilmiş kırmızı şarap gibi bir albüm yayınladılar. 'Red silet tides' ismini verdikleri bu albüm, içerdiği sıcak melodilerle, şiir gibi solist performansıyla ve dinleyiciyi diri tutan güçlü elektro gitar ritmleriyle her dinlemede şarap gibi tatlanıyor. Piyasaya sürüldüğünden beri kaç defa dinlediğimi hatırlamam mümkün değil ancak tadı son zamanlarda gerçekten de bal gibi oldu bu albümün. Tam bir sanat eseri. Kapak tasarımı zaten ilk görüşte aşık olunası bir çalışma. Grubun albümlerini yayınlayan firma, bir de çıkıp Picture Disc sürümünü basmaz mı? Bir süre fırsatım olmadı sipariş etmeye. Nihayet geçenlerde yakaladım ve koleksiyonuma dahil ettim. Tam 500 adet basılmış. Elime her alışımda içindeki müzik kulaklarımda yankılanıyor uzaklardan. Şarap mısın müzik albümü müsün anlamadım ben seni 'Red silent tides'.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder