29 Ekim 2011 Cumartesi

THANATOS - JUSTIFIED GENOCIDE

'Justified Genocide', Thanatos'un 25. yılını kutladığı 2009'da yayınlandı. Tam 25 yaşına basmış bir death/thrash grubu ile karşı karşıyayız. Bu müziğin bir moda veya dönem hevesi olmadığının ispatıdır Thanatos'un varlığı. Yılmadan yollarına devam edip tam 5 dopdolu albüm yayınladılar. 'Justified Genocide', CD sürümünün yanında 180gr kaliteli vinyl ve muhteşem bir kapak tasarımı ile de vitrinlerde boy gösterdi. Nereden alacağız, nereden bulacağız diye interneti kurcalarken, plağı yayınlayan firmaya ulaştım ve hemen sipariş ettim. Alçak postacı paketin kenarını hunharca büküp içine bakmaya çalışmış ve karton kapak, grubun logosunun olduğu yerden zarar görmüş ama olsun. Ben onu öyle seveceğim. Uzaklardan bana gelip yolda yaralanmış bir metal savaşçısı o. Yeri her zaman en ön raflarda olmalı. Koleksiyonumun en değerli parçalarından biri olarak her plaklarımı karıştırdığımda, kapağını inceleyip gülümseyeceğim çünkü bu plak gerçekten heavy metal ruhunu buram buram içinde barındırıyor. Kaç adet basılmış bilmiyorum. En fazla 500 adet olduğunu tahmin ediyorum. Çok güzel bir plak. Koleksiyonculara tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder