6 Şubat 2011 Pazar

CANNABIS CORPSE - TUBE OF THE RESINATED


Müdavimi olduğum müzik mağazası Hammer Müzik çevresinde haftalarca dönüp durdum bu plağı satın almak için. Bir türlü elim varmadı standa. Oysa koleksiyonumda görmeyi çok istediğim bir plaktı bu. Nedense sıra gelmedi bir türlü. Sonra baktım ki en önde durduğu halde kimse almıyor. Demek ki benim nasibim bu dedim. Aradım telefonla ayırttım plağı kendime. Bir hafta boyunca işlerimden dolayı Kadıköy'e inemedim ama aklım da Cannabis Corpse'un plağında kaldı. Sonunda fırsatını bulup gittim ve almayı başardım. Tam bir koleksiyon parçası. Grup Cannibal Corpse'a ithafen müzik yapıyor. Logosu bile neredeyse aynı. Zaten ilk dinleyişte Cannibal Corpse sanıyorsunuz. Şarkı sözleri C.C.'nin parodisi kıvamında ve bir taraftan da marijuana'ya takmış herifler. 2008 tarihli ilk albümleri olan 'Tube of the Resinated' Robotic Empire adlı bir firmadan LP formatında sadece 200 adet basılmış. Şarkı sözlerinin yazılı olduğu kocaman kitapçığın arkasında rengarenk bir karikatür var. Plağın kendisi şeffaf yeşil ve üzerine marijuana yaprakları resmedilmiş. 200 adet ne demek yahu. 2011 yılı itibariyle tek, tük orada burada rastlıyorum bu plağın kopyalarına. Kısa süre sonra bulunması imkansız sınıfına ismini yazdıracağı şüphesiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder