5 Şubat 2011 Cumartesi

MAYHEM - GRAND DECLARATION OF WAR




Black Metal'in kült grubu Mayhem'in 2000 yılında yayınladığı ve 70.000'den fazla kopya satan bu albümün Box Set'ine sahip olmak ne kadar zor bir bilseniz. Season of Mist firması, özel karton kutu içinde albümün Digipack CD'sini, grubun posterini, üzerinde Mayhem logosu olan iki adet asker künyesini ve Picture Disc plağını piyasaya sürdüğünde kısa sürede hepsi tükenmişti. 2000 yılında internetten alış veriş imkanım olmadığından bu özel pakete sahip olamadım. Yıllar sonra 2010'da internette plak avına çıkmışken bu seti satan birisine rastladım. Sadece 10US karşılığında elinden çıkartmaya hazırlanıyordu eleman. Satışa koyduğu diğer ürünlerin ev hanımlarına hitap edecek süslü püslü ikinci el eşyalar olduğunu görünce durumu anladım. Bu muhtemelen müziğe hevesi geçmiş ve büyümüş çocuğunun evde kalan eskilerini satan bir anne olmalıydı. Açık arttırmaya girdim ve seti aldım. İnanılmaz! Bu kadar kolay olması şaşırtıcı. Demek ki şanslı günümdeymişim. Set geldiğinde arkasındaki 2US'lik etiketi görünce düşncem değişti. Amerikalılar eskici pazarlarını severler. Bu seti bana satan eleman herhalde pazarda görüp bir kaç dolar karla satabileceği herhangi bir eşya olarak görmüş. İyi de etmiş. Şimdi bu setten kaç kişide vardır ki? Fotoğrafta Box set'in beni en çok ilgilendiren parçası olan Picture Disc plağını görüyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder