20 Şubat 2011 Pazar

BONDED BY BLOOD - EXILED TO EARTH

Şehir merkezine gezmek için indiğinizde, her zaman alış veriş yaptığınız müzik mağazasının vitrininde duran bir plağın kapağına aşık olmak nasıl bir duygudur bilir misiniz? Cevabınız hayır ise bu yazımın devamını hiç okumayınız zira sizin için bir şey ifade etmeyebilir. Bonded by Blood, bir çok müzik severin de bildiği üzere Exodus grubunun ilk albümünün ismidir. Bu ismi grubuna koyan elemanlar da tahmin edeceğiniz üzere sapına kadar Thrash Metal çalmaktadır. Plağı vitrinde görür, görmez içeriye girip benim için çalmalarını rica ettim. Plak kabından özenle çıkartıldı ve pikaba koyuldu. Akustik gitar ile başlayan intro'nun ardından 1985 model revize edilmiş 2010 yapımı safkan Thrash Metal çıktı. O kadar beğendim ki, ilk üç şarkıyı dükkanın ortasında ayakta öylece dikilerek ve plağın kapağını inceleyerek dinledim. Sonra da dedim ki benim olsun bu. Bilgisayar oyunlarından fırlamış kapak resmi ve şarkı sözleriyle gerçek bir thrash metal ziyafeti. Dinleme de yanında yat. Eve geldikten sonra ufak bir araştırma yaparak albümün plak versiyonunun 100 adet mor, 200 adet yeşil ve yine 200 adet kırmızı olmak üzere toplam 500 tane üretildiğini öğrendim. 200 yeşil kopyadan birisi benim oldu. Böyle rengarenk seçenekleri ile plak koleksiyonu kadar eğlencelisi var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder