4 Ocak 2011 Salı

SODOM - AUSGEBOMBT

Sodom ile 1992'de çıktıkları ilk İstanbul konseriyle tanışmıştım. Daha doğrusu sahne arkasında dönen bir takım olaylar sonrası sahneye çıkamamışlardı. İmza günü çok keyifli geçmişti. Poster imzalatıp grubun lideri Tom Angelripper ile fotoğraf çekilmiştim. O günden sonra satın aldığım ilk plak, grubun 'Tapping the Vein' albümü olmuştu. Daha sonrasında alışveriş yaptığım müzik markete 'Ausgebombt' EP'si de ikinci el olarak geldi. İki stüdyo bir de konser kayıdı içeren bu 1989 tarihli EP'yi çok severek satın aldığımı hatırlıyorum. Üzerindeki grubun siyah beyaz fotoğrafını seyrederek Sodom şarkıları dinlediğim geceleri unutmadım hala. O fotoğrafın bütün detayların ezberlemiştim. Şimdilerde pek bulunmuyor bu EP. Yayınlandığı tarihten beri 21 sene geçmiş. Bulunmamasına şaşırmamak lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder