3 Ocak 2011 Pazartesi

JUDAS PRIEST - JUGULATOR

Judas Priest 1969 yılında müzik hayatında adım attı. Çok uzun süren başarılı kariyerleri sonrası 1997 yılında solist değişikliğine gittiler. Rob Halford 'Jugulator' albümü kayıtları öncesi mikrofonu Tim Owens'a bıraktı. Bu albüm, Judas Priest'in yeni solistiyle beraber kaydettiği ilk albümdür. Yeni solist, mükemmele yakın bir performans sergileyerek grubun hayranlarını mutlu etmişti. Diğer grup üyeleri zaten alışıla gelmiş mükemmel performanslarını sergilediler. Efsane 'Painkiller' albümünün devamı niteliğinde sayılabilecek yarı insan, yarı makine kıvamındaki müzik, uzun süre walkman'lerde döndü. Plak koleksiyoncuları için yayınlanan ve iki plaktan oluşan 'Jugulator' seti de oldukça ilgi gördü tabi. En ucuz 80US bedelle açık arttırma sitelerinde boy gösteren plak, yayınlanır yayınlanmaz benim koleksiyonumdaki yerini de almıştı zaten. İçinden bir de süpriz poster çıkan plağın kaç adet basıldığını ve hangi ülkelerde basıldığını bilmiyorum ama benim elimdeki kopyanın Almanya baskısı olduğunu biliyorum. Bu günlerde oldukça nadir bulunan bir ürün olduğunu da ayrıca belirtmeliyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder