5 Ocak 2011 Çarşamba

AGATUS - DAWN OF MARTYRDOM




Yunanistan Black Metal'in kalesinin güçlü olduğu bir ülke. Hatta benim nazarımda Norveç Black Metali'nden çok daha farklı olan Yunan Black Metal müziği, mistik havasıyla da daha büyüleyici. Gelelim Agatus'a. İki kişiden oluşan grubun 1992 ile 2010 arasında sadece iki albüm kaydetti. Bunlardan ilki olan 1994 tarihli 'Dawn of Martyrdom' melodik yapısıyla farklı bir müzik keyfi sunuyor. Orjinal baskısı CD olarak yapılan albüm, daha sonra 2000'li yılların başında Iron Pegasus firması tarafından Picture Disc olarak sadece 333 kopya olarak basıldı. Ben keşfettiğimde çoktan tüm kopyaları satılmıştı. Uzun süre sonra nihayet Amerikalı bir satıcıda buldum. Belli ki eleman plağın değerini bilmiyordu. Satışa koymadan önce yere, kalorifer peteğinin önüne koyup fotoğrafını çekmiş. Hemen açık arttırmaya girdim. Şansıma başka kimse ürünü farketmedi. Plak benim oldu. Hem müzik hem kapak tasarımı güzel olan bir albüm olan 'Dawn of Martyrdom' artık bulunması imkansızlar arasındaki yerini çoktan aldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder