29 Aralık 2010 Çarşamba

SETHERIAL - ENDTIME DIVINE

İşte ilk gördüğümde beni kalbimden vuran bir Picture Disc plak daha. Setherial, İsveç topraklarında müzik icra eden köklü bir Black Metal topluluğudur. Çok popüler olmamalarına rağmen futbol takımı taraftarı gibi fanatik bir kemik dinleyici kitleleri vardır. 'Endtime Divine' albümlerinin plağını görene kadar onları tanımadığımı itiraf etmeliyim. Müziklerini ilk duyduğumda etkilendiğim unsurlar, saf ve doğal olmasıydı. Özellikle ilk albümleri 'Nord' tam bir başyapıt. 'Endtime Divine' hemen koleksiyonumuzda yer almak üzere sipariş edildi fakat o da ne? Aradan bir ay geçmesine rağmen plak elime ulaşmamıştı. Sonunda merakıma yenilip yağmurlu bir günde kendimi yollara attım. İstanbul Maltepe'de posta dağıtım idaresini buldum. Sırılsıklam vaziyette içeriye dalıp kartımı verdim. Bu adrese kare şeklinde ince karton bir paket bekliyorum gelmedi dedim. Adam şaşırdı. Uzunca bir koridorda yerleştirilmiş yüksek rafların arasında kayboldu. Yüzlerce mektup olmalıydı orada. Birazdan ufukta elinde benim plağımla göründü. Ne kadar mutlu oldum bilemessiniz. Hemen kaptım. Koşa, koşa çıktım dışarıya. Bu ufak maceramı Setherial grup üyelerine de elekronik posta ile yazıp gönderdim. Gelen cevapta 'İşte gerçek Black Metal dinleyicisi.' gibi bir cümle yazmışlardı elemanlar. Plak şimdi koleksiyonumun değerli parçaları arasındaki yerinde sessizce duruyor. Arada bir gün ışığına çıkartıp oynuyorum. Böylesine güzel oyuncaklar her zaman bulunmuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder