30 Aralık 2010 Perşembe

GOREFEST - FALSE

Plak koleksiyonum içinde kendimde olan kopya hariç hiç bir yerde rastlamadığım tek parça Gorefest'in 'False' Picture Disc albümü. Hollandalı Death Metal grubunun 1992 tarihli bu en iyi albümünü, Nuclear Blast firmasının kataloğundan beğenmiştim. Daha doğrusu tanıtım amaçlı gönderdikleri 45'lik plakta dinlemiş ve sevmiştim. O zamanlar internet imkanımız yoktu tabi. Zarfa para koyup Almanya'daki ofislerine göndermiştim adamların. Şanslıydım ki kaybolmuyordu paralar. Onlar da hemen gönderiyorlardı siparişimi. Daha heyecanlı ve eğlenceliydi o günler. Satın aldığım ilk Picture Disc plak bu albüm olmuştu. İlk defa görmüştüm üzerinde resim basılı bir plak. O günden sonra da plak koleksiyonum için bu estetik objelerden avlamaya başladım. Kaç tane basıldığını bilmiyorum. CD ve Kaset formatlarında oldukça fazla basılmıştı. O dönem piyasaya sürülen en iyi Death Metal albümlerinden birisiydi. Öyle ki Amerikan Death Metal'i karşısında Avrupa'nın kalesi olarak görülüyordu Gorefest. Tekrar plağa dönecek olursak, dediğim gibi Picture Disc sürümünü geçtiğimiz 18 sene boyunca hiç bir yerde görmedim. Belki de bir tane bende vardır. Kim bilir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder