21 Aralık 2010 Salı

MANOWAR - LOUDER THAN HELL

1996 yılı Manowar yılı oldu benim için. Her albümü birbirinden güzeldir bu grubun ama bu albüm benim nazarımda en güzelidir. Akıcı, eğlenceli, melodik ve sıkmayan bir müzik var bu kayıtta. Sanki grup üyeleri bütün enerjilerini bu albüme saklamışlar. Gitaristin soloları bülbül şakıması gibi adeta. Coşmuş adamlar. Hemen aldım CD'si. Kaydettim kasete. Taktım walkman'e. Bütün yaz kulağımda bu albümle dolaştım o sene. Güzel günlerdi. Uzun saçlar, altımda buz mavisi kot şort, ayağımda siyah basketbol ayakkabıları ve üzerimde Manowar tişört. Üniversite yılları o zaman. Sakin ve güzel günlerdi. Manowar'ın 'Louder than hell'i ile daha da bir güzeldi tabi. Hala eşimle dinliyoruz bu albümü arabada olsun, ofiste olsun büyük keyifle. Hatta eşimin Manowar'ı sevdiği albümdür bu. İstanbul konserini de beraber izlemiştik. Yağmurlu ve şimşekli bir gündü. Hem biz hem grup üyeleri çok eğlenmiştik. Bir gün plağını gördüm alış veriş yaptığım müzik mağazasında. Hemen kaptım. İyiki de kapmışım. Nadir eserler zincirine dahil oldu bile bu plak. CD'si her yerde ama plağı hiç yok. Kim bilir kaç tane basmışlardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder