20 Aralık 2010 Pazartesi

BATHORY - BLOOD FIRE DEATH

İsveç'in en büyük Heavy Metal gruplarından Bathory'nin 1988 tarihli dördüncü albümüyle karşınızdayız. 'Blood fire death' bir çok ülkede farklı firmalar tarafından basıldı. Benim elimdeki 'Under one Flag' firmasının Brezilya'da basılmış olan kopyası. Çok nadir bir plak. Gatefold yani kitap gibi açılabilir olan kapağın içinde grup üyelerinin kılıçlarla ormanda çekilmiş bir pozu var. Albümün içeriğine uygun bir imaj takınmış elemanlar. Kapak resmi sanırım kuzey ülkelerinden birindeki bir müzede bulunan tablolardan seçilmiş. Zaten müziği beğenmesenizde sadece kapağı için bie satın alınır bu plak. Savaş alanının üzerinden geçen hayalet bir ordu, ölen askerlerin ruhlarını topluyor. Müthiş bir kompozisyon. Plak standart siyah basım. Bu albümün 'Picture Disc' versiyonu da mevcut ama onu henüz edinemedim. Koleksiyona dahil olması şart olanlar listesinde sırasını bekliyor. İki sürümünde ayrı güzelliği var. Bu baskısının içindeki grup fotoğrafı çok güzel. Picture Disc arkasında da grubun lideri Quorthon'un şu sirklerde alev yutan adamların yaptığı ateş numarasını yapan bir fotoğrafı var. Brezilya baskısının kaç adet olduğunu açıkçası bilmiyorum ama nadir olduğunu iyi biliyorum. Bana da bu denk geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder