22 Aralık 2010 Çarşamba

ARGHOSLENT - GALLOPING THROUGH THE BATTLE RUINS

İşte size gerçekten de çok nadir bulunan bir plak. İlk baskısı sadece CD formatında yapılmış olan bu albümün ikinci baskısı İtalyan Hellflame firması tarafından 2003 yılında sadece 666 adet olarak LP formatında basılmış. Arghoslent, müziğinde tarihi konuları işleyen Amerikalı bir Death Metal grubudur. Oldukça yeraltında kalmış ve kendine has dinleyici kitlesi olan bir gruptur. Albümlerinin kapak resimleri de aynı şarkı sözleri gibi tarihi konular işlenmiş sanat eserlerinden seçilmiştir. Bu plağı internette ilk defa gördüğümde çok sevmiş ancak asla bir kopyasını bulamayacağımı düşünmüştüm. Sonra aklıma bir fikir geldi. Grup üyelerinin elektronik posta adresini buldum ve bir mesaj yazdım. Kısaca Türkiye'de yaşadığımı ve bu plağı eğer ellerinde varsa direk kendilerinden satın almak istediğimi söyledim. Grubun üyelerinden birisi mesajıma cevap verdi. Bir zarfa herhangi birşey koyabileceğimi ve bana vereceği posta adresine gönderebileceğimi, karşılığında bana plağı hediye edeceğini söyledi. Çok şaşırdım ve bir o kadar da mutlu oldum. Ardından kendi grubum Gargoyle ile 2005 yılında kaydettiğimiz ve Atlantis Müzik'ten yayınlanan 'March of the heroes' albümümüzün CD'sini gönderdim. Kısa süre sonra bu nadir plak benim oldu. Diğer 665 kopya nerede bilemiyorum ama birisi bende ve güvende .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder