15 Haziran 2016 Çarşamba

ARSENITE - ZODIAC CIPHERS / SWEDISH THRASH ATTACK


Arsenite grubunun 2014 yılını epey hareketli geçirmiş zira Apophis isimli albümlerinin yanı sıra Zodiac Ciphers adında kendileri gibi Thrash Metal yapan başka bir grup ile ortak yayınladıkları LP'de mevcut. Bir seneye iki ayrı ürün sığdırmış olmaları sevindirici çünkü yaptıkları müzik fazlasıyla keyifli. Tabi bu tanıtım yazımızda sadece onlardan bahsetmeyeceğiz. Zodiac Ciphers'i Arsenite'e göre bir seviye daha çok sevdiğimi söylemeliyim. Özellikle solist performansı çok güçlü. Brutal tarza yakın durmayan ve clean vocal diye tabir edilen tarzda söyleyen solistin sesi, grubun müziğine çok yakışıyor. Üzücü olan ise plak ben bu yazıyı yazmadan iki sene önce yayınlanmış olmasına rağmen grubun dağılmış olması. Sebebini tam olarak bilemiyorum ve öğrenmek için internetten biraz araştırma yapıp ulaşmak istememe rağmen bir sonuca ulaşamadım. Sadece iki seneye yayılan kariyerlerine bir demo ve bir de ortak albüm sığdıran grubu sahnelerde uzun süre izleyebilirdik. En azından şahsen ben bir kez izlemek isterdim. 

Sonuç olarak İsveç topraklarından yetişmiş iki güzide Thrash Metal grubunun çok güzel bir ortak albümü söz konusu olan. Kapak tasarımı ile de fazlasıyla çekici olan plak sadece 350 adet basılmış. Kesinlike tavsiye edeceğim bir koleksiyon ürünü. Bu yazıyı yazdığım 2016 haziran ayında, Coffinfeeder Distro tarafından Türkiye'ye getirilen kopyalarını edinmek mümkün ancak çok sınırlı sayıda olduğu da şüphe götürmez bir gerçek. Maddi değeri zamanla çoğalır mı bilmiyorum ama benim gibi ürünü ileriye dönük mini ticari amaçlarla değil ama koleksiyon için edinenler, senelerce bu güzel Thrash Metal ziyafetinin tadını çıkartabilirler. Demin de dile getirdim ama bir kez daha söylemeden edemeyeceğim. Viking savaşçının resmedildiği kapak tasarımı gerçekten çok etkileyici olmuş. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder