17 Ekim 2014 Cuma

EUROPE - OUT OF THIS WORLD


Efenm hikayeli bir plak daha....toplaşın hele şöyle :) Sene 1991. Lise arkadaşım Sinan ile beraber Ortaköy'de bir pasaja girdik. Dip köşede karanlık bir dükkanın enerjisi beni kendine çekti. Gidip baktım ki kapanmış bir müzik dükkanı. İçerde herşey darma dağınık. Ellerimi cama koyup gözlerimi kısarak inceledim içerisini. Sonra bir baktım ki bu plak yerde halının üzerinde duruyor. Gözlerim parladı. 'İstiyorum onu!' dedim, ama nasıl? Yandaki dükkanlara tek, tek sordum sahibini. Ortaköy sahilde kitap tezgahı açıyormuş eleman. İsmini öğrendim ve koşa, koşa sahile gittim. Bütün tezgahlara tek tek sordum ve adamı buldum. 'Ya kardeşim' dedi 'ben burayı bırakıp gelip açamam şimdi orayı.' Öyle ısrarcıydım ki adam çaresiz kaldı. Tezgahı arkadaşına emanet etti. Gittik dükkanı açtık. İçeri heriften önce dalıp plağı yerden aldım. 'Nedir ederi?' diye sordum. Güldü adam. Bu günün parasıyla 15 lira gibi bir şey istedi. Onu da öylesine dedi. İstese abartabilirdi fiyatı ama acıdı herhalde ahahahha :) Plağı Bostancı'ya, eve getirene kadar kapağının her kıvrımını ezberledim. Ben bu yazıyı yazarken 2014 yılındayız. 23 yıl olmuş. Hala beraberiz. Bana da tuhaf geliyor ama zaman adeta durmuş gibi aynı heyecanla dinliyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder