2 Temmuz 2014 Çarşamba

BRINGING IT BACK COMPILATION VOLUME 2


Amerikalı yeraltı Punk Rock / Thrash gruplarından seçmeler içeren 'Bringing it back compilation' serisinin ikincisiyle karşınızdayız. S.B.S. Records tarafından piyasaya sürülen plağın ilkini o kadar çok beğenmiştim ki, yayınlanan üç renginden de alıp koleksiyonuma dahil etmiştim. İkincisinin piyasaya sürüleceği haberiyle de heyecanlanmıştım. Bu sefer S.B.S. Records abartıp dört ayrı renk yayınladı. Ben kapak resmine uygun olan sarı rengi tercih ettim. Plaktaki gruplar ise sırası ile şöyle. Common enemy, Koffin kats, N.s.o.a, Against the grain, Benedict arnold, The dui's, Voice of addiction, vampirates, Bloody muffs, Midnight saints, Stinkbomb, She like's todd. Doğrusunu söylemek gerekirse, böyle az bilinen yerel grupların heyecanı müziğe öylesine güzel yansıyor ki, dinlerken büyük keyif alıyorsunuz. Koleksiyonumda böyle farklı ürünlerin olmasından memnunum zira punk zaten dinlediğim metal müziğin köklerini oluşturuyor. Benim açımdan koleksiyon değeri çok büyük. Bu plaklar çoğunlukla listedeki grupların konserlerinde satılıyor. Bilirsiniz konserlerde açılan satış tezgahlarına seyircinin ilgisi büyük olur ve ürünler kısa sürede koleksiyonlardaki yerlerini alırlar. Ne şanslıyız ki dünyanın iletişim çağında yaşıyoruz ve böyle güzel ürünlerden haberdar olup edinebiliyoruz. Bringing it back compilation Volume 2 plak koleksiyoncularına tavsiye edilir. Hiç şüphesiz yakında bulunmayanlar listesine dahil olacaktır. İlki çoktan oldu bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder