14 Aralık 2013 Cumartesi

GHOSTBUSTER SINGLE 7


2002 yılının sonunda, yılbaşına yakın bir zamanda gördüm bu 45'lik plağı internette ve görür görmez tutuldum. Hayalet Avcıları filminin soundtrack plağını daha önce koleksiyonuma dahil etmiştim ama bu sürümünün keyfi de ayrıymış. Shaped Picture Disc yani Türkçe mealiyle şekil verilmiş resimli plak olarak geçen bu ürünler, koleksiyoncular için çok keyifli ürünler kategorisinde olmalarının yanı sıra, aynı zamanda hediye olarak da rağbet görüyorlar. Hatta bu tür plakları basan bir firmanın, doğum günlerine, evlilik yıl dönümlerine özel baskılar yaptıklarını duymuştum. Düşünsenize, üzerinde eşinizle berber fotoğrafınızın olduğu ve içinde sizin şarkınızın basıldığı 45'likler hediye edilse nikahta herkese ne şahane olur. Nikah şekerinden daha heyecan verici olduğu kesin. Evlenirken haberim olsaydı ne yapar eder böyle bir hediyelik hazırlatırdım davetliler için. Hayalet Avcıları 45'liği, filmin herkesin dilindeki klasik parçasını içeriyor. Pikabın üzerinde dönerken izlemesi de pek keyifli. Yılbaşı hediyesi olarak da çok güzel olurdu bu. Aslında her şekilde güzel olur bu yahu. Meraklısına tabi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder