9 Eylül 2013 Pazartesi

ARES KINGDOM - VENERATION


Amerikalı Death Metal grubu Ares Kingdom, birbirinden güzel iki albüm yayınladıktan sonra, üçüncü albüm öncesi araya bir cover albüm sıkıştırdı. 2013'de yayınlanan bu albüm, çok etkileyici bir çalışma. Grup üyeleri, benim bile adını hiç duymadığım yeraltı gruplardan seçtikleri sekiz şarkıdan oluşan albümün isimini 'Veneration' olarak belirledi. Şarkıların ilk halleri nasıl bilmiyorum ama bu yorumları kesinlikle Ares Kingdom tarzında olmuş. Kısaca grup şarkıları kendisine benzetmiş. Albüm LP ve CD sürümler halinde yayınlanmış. LP sürümü gatefold kapağa sahip ve içindeki resimleri çok güzel. Kapak zaten müthiş. Manuel Tinnemans tarafından, 1873 - 1916 yılları arasında yaşayan sanatçı Fritz Boehle'nin çalışmasından uyarlanmış. Bunun yanında albüm sadece grubun resmi internet sitesinden satılmak üzere 100 adet Picture Disc olarak da basılmış. Benim tercihim bu sürüm oldu. Aslında gözüm gatefold kapaklı plakta da kalmadı değil ama her sevdiğimiz grubun tüm albümlerini bütün sürümleriyle almaya kalkarsak fazlasıyla masraflı olur haliyle. Bu yüzden ben en az basılan ve en sevdiğim sürümü tercih ettim. Şuna baksanıza hele. 'Koleksiyonuna dahil et beni!' diye bağırıyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder