29 Ocak 2013 Salı

FROSTMOON ECLIPSE - THE END STANDS SILENT

TÜRKÇE
26/Ocak/2013 gecesi, Destroy Fanzin'in başarılı organizasyonuyla Alman Black/Thrash grubu Desaster ve İtalya topraklarında yetişmiş en iyi Black Metal gruplarından Frostmoon Eclipse'i izleme fırsatı buldum. Desaster'ı zaten tanıyordum ama Frostmoon Eclipse'in ismini ilk defa duymuştum. Performansları kusursuzdu. Daha sonra grubun 1994 yılında kurulduğunu öğrenecektim. O gece 2011 tarihli 'The end stands silence' adlı albümlerinin plak sürümünü satın aldım. Mavi üzerine siyah sıçrama efektli olan 310, siyah olanı ise 210 adet basılmış. Ben mavi üzerine sıçrama efektli olandan almak istedim. Sadece üç adet plak kalmıştı ve hepsinin rengi siyahtı. Şansım böyleymiş diye düşünerek plağı koltuğumun altına sıkıştırdım. Bir köşede tek başıma durmak suretiyle, kalabalık konser ortamında çarpmalara karşı plağımı korumaya özen göstererek sahnedeki grupları izledim. Akşam eve geldiğimde baktım ki aldığım plak istediğim renkteymiş. Demek ki konserin karanlık ortamında yanlış görmüşüm ve bilmeden istediğim renge sahip olmuşum. Grup gerçekten o gece çok iyi çaldı ve ben de onları ilk gez izlediğim gece az sayıda basılmış plaklarını koleksiyonuma dahil etmekten büyük keyif aldım.
ENGLISH
I had the chance to see German Black/Thrash band Desaster and one of the best Black Metal band which raised from Italy live at january 26th of 2013 organized by Destroy Fanzine. I knew the band Desaster but it was the first time that I heard the name Frostmoon Eclipse. Their live performence was perfect. After that day, I learned that the band formed in 1994. I bought their 2011 album 'The end stands silence' that night. Blue splatter version released as 310 copies. The black colour released as 210 copies. I wanted to have the blue splatter version. Ther were only tree LP's on the merch table. They were all in black colour. I bought it anyway. After I see the bands live on stage and went to home, I saw that my copy is splatter blue. I guess it was so dark in the concert hall and I thought that they were all in black. The band really played well that night. I am so happy to have their album as a limited edition LP.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder