29 Ocak 2013 Salı

FROSTMOON ECLIPSE - THE END STANDS SILENT


26/Ocak/2013 gecesi, Destroy Fanzin'in başarılı organizasyonuyla Alman Black/Thrash grubu Desaster ve İtalya topraklarında yetişmiş en iyi Black Metal gruplarından Frostmoon Eclipse'i izleme fırsatı buldum. Desaster'ı zaten tanıyordum ama Frostmoon Eclipse'in ismini ilk defa duymuştum. Performansları kusursuzdu. Daha sonra grubun 1994 yılında kurulduğunu öğrenecektim. O gece 2011 tarihli 'The end stands silence' adlı albümlerinin plak sürümünü satın aldım. Mavi üzerine siyah sıçrama efektli olan 310, siyah olanı ise 210 adet basılmış. Ben mavi üzerine sıçrama efektli olandan almak istedim. Sadece üç adet plak kalmıştı ve hepsinin rengi siyahtı. Şansım böyleymiş diye düşünerek plağı koltuğumun altına sıkıştırdım. Bir köşede tek başıma durmak suretiyle, kalabalık konser ortamında çarpmalara karşı plağımı korumaya özen göstererek sahnedeki grupları izledim. Akşam eve geldiğimde baktım ki aldığım plak istediğim renkteymiş. Demek ki konserin karanlık ortamında yanlış görmüşüm ve bilmeden istediğim renge sahip olmuşum. Grup gerçekten o gece çok iyi çaldı ve ben de onları ilk gez izlediğim gece az sayıda basılmış plaklarını koleksiyonuma dahil etmekten büyük keyif aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder