27 Ekim 2012 Cumartesi

MASTER - COLLECTION OF SOULS

TÜRKÇE
Artık yaşlanıyorum her halde. Bazı plaklarımı ne zaman aldığımı hatırlamamaya başladım. Master, 80'li yıllardan kadim bir Death Metal grubudur. Paul Speckmann adında metal camiasında saygı gören bir ağabeyimiz liderliğinde müzik yapmaktadır. Bu yazıyı yazdığım 2012 yılında hala aktif olarak müzik üretmeye devam eden grubun, dile kolay 11 adet albümü vardır. Bizim bu günkü konumuz grubun, 1993 tarihli 'Collection of Souls' albümünün LP sürümü. 90'lı yılların başı, Death Metal'in yıldızının parladığı zamanlardı. Bu gün büyük olan grupların çoğu o dönemde ilk albümlerini yayınladılar. Oysa Master o zaman bile yenisiyle beraber 3 albüme sahipti. Bu plağı Nuclear Blast firmasının kataloğunda gördüğümde daha yeni yayınlanmıştı. Bir türlü satın almak için sıra gelmedi. Sonunda koptu gitti ve yanlış hatırlamıyorsam 2000'li yılların başında bir zaman Kadıköy Akmar Pasajında Zihni Müzik'de buldum. Kasım 1992'de yayınlanan LP, sınırlı sayıda geçirgen 'ecnebilerin dilinden çevirisiyle transparan sarı renk olarak basıldı. Sayısını bilemiyorum ama sınırlı sayıda basıldığını kesin olarak biliyorum. Nadir bir ürün. O mağazada rastladığımdan beri hiç bir yerde de görmedim. Kim bilir kaç tane basılmıştı.
ENGLISH
I guess I am getting old. I can't remember when I bought some of my LP's. Master is a ancient Death Metal band from 80's. They are making music under the leadership of Paul Speckmann who has the respect of heavy metal community. The band is still making music and has 11 albums while I am writing this review in 2012. Today we have their 'Collection of Souls' album which was released in 1993. The first years of 90's were Death Metal days. Most of the big bands of today had released their first albums in that years. Master has 3 albums even that days. When I saw this LP for the very first time in catalogue of music company Nuclear Blast, it was released a new. I couldn't buy it then but after years in 2000 I guess, I bought it from a local heavy metal shop. It was released in november 1992. It is transparent yellow colored. I don't know how many copies exist but I am sure that it is a limited edition version. It is rare these days. I saw it once and bought it. Who knows how many copies are there now.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder