8 Eylül 2012 Cumartesi

CHRIS DE BURGH - MAN ON THE LINE


Bunca sene Chris de Burg'ü heyecanla takip ettikten sonra 'Man on the Line ' albümünü daha yeni edinmiş olmam tuhaf gelebilir aslında. Ancak şu da var ki müzik tutkunu olduğunuzda çevreniz öylesine büyük bir hazine ile dolu oluyor ki, her şeye yetişmek mümkün olmuyor. Neyse efendim sonunda bu albüme de sıra geldi. 1984 tarihli albüme ismini veren şarkı tam bir 80'ler şarkısı. Hatta giriş melodisi neredeyse o dönemin popüler bilgisayarı Commodore 64'de yazılmış gibi bir his veriyor. Ben Chris de Burgh'ü 90'lı yıllar sonrası olgunluk döneminde yaptığı çalışmalarla daha çok seviyorum ama bu gençlik döneminin de ayrı bir tadı var hani. O yüzden geç de olsa bu albümün plak sürümüne sahip olduğum için memnun oldum. Bu yazıyı yazdığım sırada Chris abimiz 'Home' ismini verdiği akustik albümü takiben 2013 yılında yeni albüm kayıtlarına girdi. Heyecanla stüdyoda çekilmiş fotoğrafları takip edip yeni şarkıları tahmin etmeye çalışıyorum. Kim bilir nerelerden ne aşk hikayeleri anlatacak bize bu sefer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder