3 Haziran 2012 Pazar

SUFFOCATION - SOULS TO DENY


Suffocation üyeleri tekrar bir araya gelip müzik yapacaklarını açıkladıklarında en çok heyecanlananlardan biri ben oldum sanırım. Ne dedikodular dönmedi ki haklarında? Eski gitarist ortalığı velveleye verdi. Kim lan Guy denen adam? Benim rifflerimi çalmak ne haddineymiş filan diye hayıflandığına dair haberler yayıldı. Olmaz dediler. Tutturamazlar eski havayı dediler. Suffocation'da Dan Seagrave'in muhteşem klasik çizimlerinden birini kapak yaparak 2004 yılında 'Sould to Deny' dedi gürleyerek. Yıktılar ortalığı. Death Metal böyle yapılır hafız dediler cümle aleme. Harika bir albümdü bu. Atıp tutanlar da cevabını aldı tabi suratlarının tam ortasına patlayan balyoz misali. Şimdi gelelim işin bizimle ilgili kısmına. Albüm CD ve LP sürümler halinde basıldı ve tabi Picture Disc sürümü de yapıldı. Hem de sadece 1000 adet ile sınırlandırıldı. Hemen sipariş ettim ve koleksiyonuma dahil ettim. Sefam olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder