18 Nisan 2012 Çarşamba

SEPULTURA - AGAINST

Max Cavalera Sepultura'yı terk edince çoğunluk düşündü ki artık bu grup eski performansını sergileyemez. Oysa geriye kalan üç üye kısa sürede toparlanıp cesurca bir hamle ile Derrick Green'i transfer ederek tekrar yükselişe geçtiler. Hem de müziğine yeni tat ve dokular ekleyerek, Thrash Metal'i Hard Core öğeleriyle harmanlayarak yaptılar bunu. İşte bu yeni Sepultura'nın ilk albümü 'Against' uzun süre walkman'imde döndü. İstanbul ve Eskişehir arasında yaptığım uzun tren yolculuklarında ne çok kalem pil bitirdim kim bilir dışarıdaki kadim dağları izleyerek. Bir sürü yazıp çizdiler bu albüm hakkında. Efendim işte prodüksiyon şahaneymiş ama Sepultura eskisi gibi değilmiş. Kusura bakmasın kimse ama aynı zamanda Max ve yeni grubu Soulfly'ın yayınladığı ilk albümden çok daha oturaklı bir albümdü 'Against'. Eh bu kadar beğendik albümü plağını almadan olur mu yahu? Aldım elbet. Roadrunner Records albümü yayınlar yayınlamaz CD'sini, bir kaç kez dinleyip 'Ohaaaa albüme geeel' tepkisini verdikten sonra da LP'sini aldım. Çok güzel albüm. Çok güzel plak. Nadir ve özel bir eser.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder