28 Nisan 2012 Cumartesi

IMMORTAL - ALL SHALL FALL


Bu gün pek keyifliyim zira yayınlandığı 2009 yılından beri çok pahalı olduğu için bir türlü koleksiyonuma dahil edemediğim Immortal'ın 'All Shall Fall' albümüne kavuştum. Bazen mağazalarda dikkatli bir araştırmayla uygun fiyata değerli ürünlere ulaşabiliyorsunuz. Uğraşmak gerek tabi. Meraklısına zor değil. Bu albüm grubun olgunluk albümü. Aynı zamanda Bathory etkilerinin yoğunlaştığı albümü. Grup, Quorthon'un peşinden kadim bayrağı sahiplenmiş görünüyor ki bu çok iyi bir gelişme. Albüm zaten şahane. Albüme adını veren şarkı 'All Shall Fall'a çekilen video muhteşem. Gerçi solist biraz daha karizmatik duruş sergilese daha iyi olacak ya neyse. Biz plağa dönelim. Sınırlı sayıda basılmış ve numaralandırılmış Picture Disc sürümünün 0564. kopyası elimdeki. Kaç tane basıldığı bilgisine ulaşamadım ama 1000 adet olması muhtemel. Grup türünün liderlerinden olduğu için 2500 adet basılmış da olabilir. 'Gatefold Edition' yani kitap gibi açılan kapağa sahip sürümün içinden şarkı sözleri ve grup elemanlarının posterini içeren kuşe kağıda basılmış bir iç kağıt 'Inner sleeve' çıkıyor. Yani nasıl desem bilemiyorum. Bir plak ancak bu kadar güzel basılabilirdi. Nuclear Blast firması işi bitirmiş. Kapak resmi zaten son dönemlerin yükselen sanatçısı Par Olofsson tarafından çizilmiş ki bu çalışmayı gördüğümde hayran olmuştum. Koleksiyonlara layık harika bir eser. Satan çok pahalı satıyor. Sabırlı olup araştırmak lazım. Rastgele. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder