27 Aralık 2010 Pazartesi

TANKARD - THE MORNING AFTER

Almanya'dan çıkan en iyi Thrash Metal gruplarından birisi olan Tankard'ın üçüncü uzunçaları 'The morning after' grubun en iyi çalışmaları arasında. Bu albümün plağını yanlış hatırlamıyorsam 1994 yılında Gölcük'te küçük bir müzik mağazasından satın almıştım. Değirmendere'ye bir çocukluk arkadaşımı ziyaret etmeye gittiğimde beraber gezerken girmiştik bu dükkana. Duvarda asılı Slayer posterinde gözüm kalmıştı. O zamanlar çok nadir bulunan ürünlerdi bu tür posterler filan. Satışta olan plakları inceledim ve kapak resmi Sebastian Krüger tarafından çizilmiş olan bu albümü görür görmez vuruldum. Ayrıca plak ikinci el olmasına rağmen çok iyi korunmuştu. Hem müziği bana hitap ediyor hem kapak resmi çok iyi. Daha ne olsun. Hemen atlayıp satın aldım. O gün bu gündür koleksiyonumda çok sevdiğim plaklar arasındadır kendisi. Standart siyah plak olan sürüm, içinde bulunduğumuz 2000'li yıllarda neredeyse hiç bir yerde bulunmuyor. Hele ki bendeki kadar temiz kopyaları bulmak oldukça zor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder