19 Haziran 2013 Çarşamba

SLAYER - CHRIST ILLUSION


Slayer'ın bu dönemi aslında biraz şüpheyle baktığım bir dönem. Ya ben yaşlandım, ya da grup biraz ticarileşti. Sebep benim yaşlanmış olmam olsaydı o zaman Brain Drill gibi grupların da CD'lerini satın almamam gerekirdi değil mi? Demek ki sorun Slayer'da. Neyse efendim sonuçta albüm bir Slayer albümü. Kapak her zaman olduğu gibi kışkırtıcı ve yasaklanmaya açık. Albümün ismi zaten malum bir konuya saldırganlıkta sınır tanımıyor. Ne diyelim. Herkesin fikri kendine. Özellikle de Amerika gibi aklındakini özgürce ifade etme konusunun sınırlarının olmadığını bir yerden olduklarını düşünürsek, ortaya çıkan sonuç gayet doğal. Albüm fena değil. Picture Disc sürümü 500 adet basılmış. Ben resmi ürün olduğunu sanıyordum ama korsan baskıymış. Ecnebiler buna Bootleg diyorlar. Daha sonra Almanya'da resmi baskısı da yapıldı bu Picture Disc sürümün. O bundan biraz farklı. Arka kapak tasarımı değişik mesela. Resmi ürünleri hep satın alırım. Bootleg olanlara da ayrı bir ilgim var. Evet anladık haksız kazanç filan muhabbetlerini biliyoruz da işte daha önce de ifade ettiğim gibi bu korsan plakların koleksiyonunu yapmak pek eğlenceli. Konser kaydı olanlar daha da eğlenceli. 'Christ Illusion' güzel bir koleksiyon ürünü. Kaçmaz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder