13 Mayıs 2013 Pazartesi

HEAVEN SHALL BURN - VETO


Hiç şüphesiz bu albüm 2013 yılının en iyi 'Melodic Death Metal' albümü. Satın aldığımdan beri defalarca dinlediğim halde hala hiç sıkılmadım. Muhtemelen de bir sene böyle gider gibi görünüyor. Heaven Shall Burn, Alman bir grup. 1996'da kurulduktan sonra 'Veto' ile beraber tam yedi albüm yayınlamışlar. Diğerlerini henüz dinlemedim ama 'Veto' gerçekten çok güzel. Century Media firması müzik sevenleri mutlu edecek bir harekete imza atarak, albümü karşı koyulmaz paketlerle yayınlamış. Plak sürümü içinde CD'de içeriyor. Yani LP alıyorsun ve CD içinden hediye çıkıyor. Keyfe bak! Efendim, yayınlanır yayınlanmaz sipariş ettim. Paketten altın sarısı ve siyah renk basılan plaklardan siyah olanı çıktı şansıma. Eminim altın sarısı olan da çok güzeldir. Plağını hiç çalmadım henüz. En azından bu yazıyı yazana kadar çalmadım. Kapak resmini izleyerek saatlerce CD'den dinledim albümü. Muhteşem kapak resmi, kadim ressam John Collier'ın 'Lady Godiva' isimli eseridir. Adam 1898'de çizmiş eserini. Böyle bir sanata, ruha, estetik kaygıya saygı duymamak elde mi? Koleksiyoncular kapış, kapış alacaktır plak sürümünü. Yakında büyük rakamlara internette dolaşmaya başlar. Unutmadan, albümün standart CD basımı ve içinde konser CD'si de içeren iki disk olarak hazırlanmış DigiPack sürümü de mevcut. Kaçmaz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder