15 Mayıs 2012 Salı

SODOM - TAPPING THE VEIN

Bu albümü satın aldığımda üniversite birinci sınıfa sınıfa gidiyordum. 1993 yılı filan olsa gerek. Önce çekme kaset, ardından da plak sürümünü satın aldım. Kapak resmini o kadar etkileyici bulmuştum ki albümü dinlerken plağın kapağını karşıma koyup seyrediyordum. ‘Tapping the Vein’, Sodom’un kadrosunu yeniledikten sonra yayınladığı ilk albümü ve en death/thrash sesliğinde olanı. İlk şarkı ‘Body Parts’ öylesine hızlı bir giriş yapıyor ki şaşırıp kalıyorsunuz. Gitarist gitarını sanki eliyle değil de mutfak robotuna bağlanmış bir pena ile çalıyormuş gibi algılanıyor. O güne kadar bir gitaristin bu kadar hızlı pena sallayabileceğine inanmazdım. Solist Tom, bu albüme kadar hiç olmadığı kadar brutal bir performansla karşımıza çıkıyor. Ben, en iyi death/thrash albümlerinin 1990, 1995 arasında kaydedildiğini düşünüyorum. Bu albüm de benim nazarımda döneminin en iyileri arasındaki yerini alıyor.Plak sürümü artık bulunmuyor. Yayınlandığı sene aldığım için şanslı olduğumu düşünüyorum. Bu plak için ağlayacak bir çok koleksiyoncu olduğuna eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder