12 Mayıs 2012 Cumartesi

MANOWAR - WARRIORS OF THE METAL SWORD

Ahhhhhh....Evet Korsana karşıyız filan ama korsan plağın da hastayız be birader, nasıl olacak bilmiyorum yani. Manowar'un 12.04.1989 tarihinde Almanya'da verdiği bir konseri kaydetmiş adamın birisi gizlice. Subversive Rock diye firma ismi uydurmuş. Bir de utanmadan FM - 7000 diye katalog numarası koymuş. Çeşitli renklerde ve kısıtlı sayıda basmış, vermiş piyasaya plağı. Kapağına da Manowar ile fazlasıyla uyumlu olan Conan the Barbarian çizimi koymuş. Albümün ismi bile ben korsanım diye bağırıyor. Vallahi ne diyeyim gerçekten bayılıyorum bu ürünlere. Kırmızı ve kırmızı üzerine siyah sıçrama efektli sürümleri 100'er adet basılmış. Sanırım siyah ve benim elimde olan mavi sürümleri de 100'er adet basılmış. Kırmızılarda sayı belirtilmiş ama mavi ve siyah ne kadar bilinmiyor. Sayılar oldukça heyecan verici. Basılır basılmaz tükendiğine şüphem yok. Peki ben nasıl aldım bunu? Bir gün Kadıköy'e indim. Muhtemelen 2000'li yılların başı olmalı. Tam hatırlamıyorum. Her zaman alış veriş yaptığım Metal Müzik Mağazalarını ziyaret ediyordum. Atlantis Müziğin vitrininde duruyordu bu plak. Görür görmez daldım içeriye. Ne kadara aldığım hatırlamıyorum ama pahalı olduğunu hatırlıyorum. Düşünmeden aldım. Şimdi koleksiyonumda en sevdiğim parçalarından birisi. Korsan filan ama öyle güzel ki karşı koymak mümkün değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder