28 Aralık 2011 Çarşamba

AUTOPSY - SEVERED SURVIVAL



Bu plağı 2006 yılı yaz aylarında keşfettim. Internette fotoğrafını gördüğümde büyülendim adeta. 1989'da yayınlanmış bir plak için çok iyi durumdaydı. Bir çok yerde araştırmama rağmen kaç adet basıldığını öğrenemedim. O zaman için pahalı sayılabilecek bir rakama satın almıştım. Şimdi ise çok daha yüksek rakamlara satıldığını görüyorum. En son rastladığım kopya için 150 USD istediklerine şahit oldum. Bazı internet sitelerinde çok daha fazla fiyatla alıcı bulduğuna eminim. Önümüzdeki senelerde bu rakamın katlanarak yükseleceği kanaatindeyim. Kapak tasarımı oldukça etkileyici olan bu plak, benim favorilerim arasında yer alıyor. Grubun en sevilen ve sayılan albümlerinden olan "Severed Survival" bu yazıyı yazdığım aralık 2011 tarihinde bile hala piyasada CD sürümüyle boy gösteriyor ve ilk gün tazeliğiyle satışları devam ediyor. Death metal'in önemli eserlerinden birisi olarak gösterilen bu albümün Picture Disc sürümü ise artık sadece koleksiyoncuların elinde mevcut. Satışa çıkan kopyaları da koleksiyonculardan geliyor ancak bu türden satışlara da rastlamak çok nadir görülen bir durum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder