14 Kasım 2011 Pazartesi

DEW SCENTED - INVOCATION

İlk görüşte 'Ben bunu istiyorum!' diye içimden geçirdiğim plaklardan birisi de budur. Albüm zaten çok güzel. Gerçek bir death/thrash ziyafeti. Kapak tasarımı etkileyici. Adamlar bir de plağını basmışlar. Hem de üç ayrı renk. Klasik siyah, mavi ve mavi siyah duman efektli. Üçü de birbirinden güzel ama en albenisi olan mavi siyah duman efektli olandı. Keşke imkanlar geniş olsa da hepsini alsak set olarak. Her neyse efendim koleksiyoncular için özel olarak 500 adet basılan ve el ile numaralandırılan plaklardan 069/500 benim oldu. Açıkçası elime ulaşmadan önce el ile numaralandırılmış olduğunu bilmiyordum. Şimdi bu haliyle çok daha değerli ve nadir bir ürün olduğu için keyfim ikiye katlandı. 2011 yılı itibariyle hala bulunabilir bir ürün ancak 2012 de olaylar değişecektir muhtemelen ve avcılar için zor avlar arasına girecektir. Koca dünyada 500 adet. Çok heyecan verici. Albüm hakkımdaki yorumumu aşağıdaki linkte okuyabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder