19 Ağustos 2011 Cuma

ALESTORM - BLACK SAILS AT MIDNIGHT


İşte yayınlandıktan iki sene sonra varlığını keşfettiğim muhteşem bir albüm daha. Fikir güzel, müzik güzel, albüm kapağı güzel. Yani ne desem ki? Her tarafından estetik akan muhteşem bir çalışma. Kaçırmadım aldım CD'sini. Hem de konser DVD'si içeren özel Digipack baskısını aldım. Sonra baktım plağı da var bu estetik objenin. Hem de Picture Disc. 180gr kaliteli vinyl formatında tam 500 adet basılmış. El ile numaralandırılmış. Benim kopyam 254 numaralı olan plak. Muhteşem! Bu yazıyı yazdığım 2011 yaz tatili dönemi sırasında bile neredeyse hiç bulunmazların arasına girmek üzere. Kim bilir bir kaç sene daha geçince bulunur mu? Bence bulunmaz. Konser DVD'sinden gördüğüm kadarıyla meraklısı çok bu çılgın korsan grubunun. Güzel bir ortam yakalamışlar. Orjinal bir işe imza atmışlar. Kapak tasarımları o kadar güzel ki, keşke her albümlerinin plağı basılsa diye geçirmeden edemiyor insan içinden. İskoçyalı Alestorm'un 'Black sails at midnight' albümüne kulak kabartın. Plak koleksiyoncusuysanız da bu plağı sakın kaçırmayın çünkü gerçekten çok güzel basılmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder