18 Haziran 2011 Cumartesi

PATHOLOGY - LEGACY OF THE ANCIENTS

Arrghhh...Günlerce yolunu gözledim postacının bu plak için. 2010 tarihli albümün LP versiyonu. Bir kaç renkte basılmış Ben yeşilini istiyordum. Artık kabını açınca şansına ne gelirse. Yeşil çıktı. Birde NEON GREEN demişler adına. Hainler nasıl da pazarlamasını biliyorlar ürünlerini. Aldım ve kattım koleksiyonuma. Kaçar mı? Kaçmaz. Demek şanslı günümdeyim. Muhteşem bir ürün. Victory Records tarafından 400 adet basılmış İçinden bir de kart çıkıyor. Üzerinde numaralar var. Bu numaralarla şirketin sitesine girip albümü mp3 olarak indirebiliyorsunuz. Bayıldım bu plağa. Özellikle de zombi filmlerini çok seven benim hem müzik hem de kapak tasarımına hasta olduğumu söylemeliyim. Logoyu John Zig tasarlamış. Kapağı da Par Olofsson çizmiş. İsimlere bak hele. Türünün en iyileri. CD versiyonu da var elbet ama bu plak çok başka bir şey. Yakında zor bulunur hale geleceğinden şüpheniz olmasın. Bir önceki albümlerinin kapağı da çok güzel. Umarım onun da bir LP versiyonu basılır.

2 yorum:

  1. heh- aldın ya plağı bize hava at bakalım.:))
    abi kapağa gel.:))

    YanıtlaSil
  2. Ne hava atıcam olm. :D Satılıo her yerde. Sen de al :P

    YanıtlaSil