3 Şubat 2011 Perşembe

MUNICIPAL WASTE - THE ART OF PARTYING




Amerikalı Thrash Metal grubu Municipal Waste, 2007 tarihli 'The Art of Partying' albümüyle oldukça sükse yaptı. Bütün dünyada tanınmalarına neden olan bu süper albümü elbette durmadan turlayarak ve dünyanın her yerinde konserlere çıkarak tanıttılar ancak hiç konsere çıkmasalardı bile bu albüm satardı. Önce CD sürümünü satın aldığım albümün kapak tasarımını görür görmez ne kadar sevdiğimi hala hatırlıyorum. Eve dönmek için Kadıköy iskelesinde deniz otobüsünü beklerken kapak resminin tüm detaylarını incelemiştim. Sonra da içimden geçirdim ah keşke 'Picture Disc' sürümü de olsa diye. Neredeyse her renk plağını basmışlardı bu albümün. Sanırım pembe rengi bile vardı. Picture Disc'de olmalıydı ama albümün tanıtım afişinde bahsedilmemişti. Pusuya yatıp beklemeye başladım. Sonunda sürdüler piyasaya. Muhtemelen ilk satın alanlardan birisi ben oldum. Kaç tane basıldığını bilmiyorum ama 1000 taneden fazla olduğunu da sanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder