8 Ocak 2011 Cumartesi

PROTECTOR - A SHEDDING OF SKIN

Bu grubun tüm heavy metal grupları arasında en sevdiğim grup olmasının yanı sıra, 'A shedding of skin' albümlerinin de gönlümde ayrı bir yeri vardır. Yayınlandığı 1991 yılında alış veriş yaptığım mağazaya gelen bu plağı nedense satın almadım. Raftan çekip elimde uzun, uzun baktım kapak resmine. Nükleer savaş sırasında ormanda mahsur kalmış ve serpintinin etkisiyle ağaçların arasında ölmüş bir adamın resmedildiği korkunç ama bir o kadar da dramatik bir çalışma kapak resmindeki. Luetke isminde Alman bir sanatçının eseri olan bu kapak, albümün dikkat çekmesinde de oldukça etkili olmuştur şüphesiz. Neyse efendim o gün almadık o plağı. Kasetten dinledim albümü bir zaman sonra. Çok hoşuma gitti. Tümü olası 3. dünya savaşının sonuçlarıyla ilgili şarkılardan oluşan 'A shedding of skin' gönlümde taht kurdu. Yıllarca en çok dinlediğim albümler arasında yer aldı. Plağını aramaya başladığımda ise piyasaya sürülen 15.000 kopyanın hepsi tükenmişti. Önce CD'sini buldum ve satın aldım. Plağı tekrar elde etmem uzun yıllar sürdü. 2006 yılında sanırım ancak bulabildim. Hem de çok temiz bir kopya. Çok şanslı olduğumu söylemeliyim. Elinde bulunanlar asla satmıyor veya çok pahalı fiyatlarla satıyorlar. Şunu da not olarak düşmekte fayda görüyorum. Albümün CD sürümünde 'Toward Destruction' adıyla bonus bir şarkı mevcut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder