18 Aralık 2010 Cumartesi

RHAPSODY - POWER OF THE DRAGON FLAME

Plak Koleksiyonu blogumda tanıtacağım ilk LP'yi seçerken oldukça zorlandım. Rengarenk kapakları olan plaklarımın arasından hangisinin daha güzel olduğuna karar vermek benim için oldukça güç. Koleksiyonumdaki bütün ürünleri severek satın aldım. Hepsini de ayrı severim. Uzun süre kararsız kaldıktan sonra İtalya'dan çıkmış en büyük senfonik power metal grubu Rhapsody'nin 'Power of the dragon flame' LP'sinde karar kıldım. Bu Plağı ilk gördüğümde kapak resminin büyüleyiciliği karşısında kendimden geçmiştim. Fabrikadan yeni çıkmış, jelatini açılmamış olan bu ürünü piyasaya sürülür sürülmez satın almıştım. Gatefold cover yani kitap kapağı gibi açılabilir olan setin içinde tam iki tane plak var ve bu iki plak 'Picture Disc' olarak basılmış. Açılabilir kapağın içinde şarkı sözleri, grup üyelerinin fotoğrafları ve şarkı sözlerinin geçtiği diyara ait renkli bir ilustrasyon var. Sadece 5000 adet basılmış olan bu koleksiyon setinin içinde aynı zaman albümün kapağındaki resmi içeren renki bir poster var. Bunun yanında CD sürümünden farklı olarak İngilizce'de 'Bonus Track' olarak geçen bir de 'Rise from the sea of flames' isminde fazlandan şarkı ekenmiş. Piyasaya sürüldükten kısa bir süre sonra tüm kopyaları tükenen bu plak setini edinmek için internetteki açık arttırma sitelerini takip etmekte fayda var. Oralarda bile çok nadiren denk gelen bu set, koleksiyonların en değerli parçaları arasında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder